mandag den 1. oktober 2012

smart væg

Jeg faldt over denne væg idag. Eller twitter guidede mig hen til den artikel, jeg har linket til.

Den er jo enormt smart!

Jeg kan se masser af gavn til brug for både private i hjemmet og mere i proffesionelle sammenhænge. Det kunne også være enormt rart at slippe for den evige kamp mellem væg og boremaskine!

Det kunne være enormt sjovt at lave en offentlig kunstinstallation på en metrostation. eller bare en banegård - Jeg bor trods alt i danmark  En installation, der starter med at være en væg med en masse gryder. Har ordene skrevet: Giv en ting - Tag en ting. Bare for at se om det efter en måned ville være der endnu. Ville den se helt anderledes ud?. Ville der være gryder tilbage, eller ville alle gryder være erstattet af piskeris? Tankevækkende- for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar