tirsdag den 28. maj 2013

med bankende hjerte og 1000 sommerfugle

Jeg har sendt en ansøgning idag.

Det gør jeg ret tit. Jeg er jo "imellem projekter", som min jobcenterkonsulent så fint kalder det.

Hvorfor føles det så anerledes idag?
Jeg har sendt en ansøgning, som jeg har printet, skåret til og kælet for. Den er oven i købet sendt med posten. Det sker sjældent at virksomheder foretrækker en fysisk ansøgning. Tit ansøger jeg via et link til en database eller til en email. Jeg har endda været ude for at virksomheden helst så, at ansøgningen stod direkte i mailen.

Derfor sker det også sjældent, at det er en fysisk ansøgning, jeg sender. Det er en helt speciel følelse at stå i kø for at købe et frimærke for derefter at finde den lokale postkasse. Inden jeg nåede hertil, skulle jeg først forsikre mig selv om, at der virkelig er en postkasse tæt på.

Ansøgningen har givet mig en udfordring. Det printede medie har nogle helt andre begrænsninger, men det var rart at opleve, at jeg stadig kan!

Lykke på rejsen du lille og meget betydningsfulde ansøgning. Så satser jeg på, at postdanmark gør deres job.

2 kommentarer:

  1. Uh hvor spændende! Jeg krydser fingre for at de står og mangler lige præcis dig.

    SvarSlet