søndag den 5. august 2012

UPS - im back

Hold da op hvor har jeg forsømt min blog.

Undskyldningerne er mange: Jeg var i praktik. Jeg fik frivilligt arbejde. Jeg lavede eksamensopgave. Det var godt vejr. Serina var syg (ja børn bliver syge - men ikke nødvendigvis tit).Vi skulle pludseligt flytte.... osv.

Sandheden er mest, at jeg bare ikke har haft overskud. Men det kommer tilbage nu! Jeg kan mærke det. I hvert fald har jeg bestemt, at det er sådan, det er.

Jeg er nu nyuddannet i Grafisk Designteknolog (det har jeg jo så efterhånden været i over en måned) og vi er flyttet til Skanderborg af alle steder. Kærestens job er i Århus. Jeg er jo ledig. Den lille trøffel er ikke så lille mere og skal snart i børnehave. Alt i alt er det et godt tidspunkt at flytte på, og at flytte i retningen af jobopslagene virkede som en god idé. Så må vi håbe, at det giver pote. Ellers må jeg blive kassedame igen. Det satser jeg dog ikke på foreløbig.

Vi flyttede ind for en uge siden, så jeg skriver pt. ansøgninger i flytterod og med trøffelen på skødet i sofaen med tegnefilm. Vi har været heldige og skal kun vente til d. 16. august på en plads i integreret vuggestue og børnehave. Det er jo lige om lidt, men det føles som år.


Jeg satser på, at jeg igen får tid til at samle tankerne ved at blogge og dele min inspiration og en lille stump af min hverdag med jer, hvis der altså er nogle der kigger med.

Jeg har idag sendt en ansøgning til Novax A/S, der søger en marketingkoordinator. Krydsede fingre modtages med kyshånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar