lørdag den 8. september 2012

hot tip til bloggere

Jeg fik et hot tip til bloggere idag.

Der er udkommet et magasin (på e-form selvfølgelig) til bloggere og om blogging.


Blogish!


Indholdet er fint og meget relevant. Jeg kommer nok til at hente en del inspiration her- når jeg engang ikke længere ligger vandret i jobsøgningens verden. Jeg kan dog SLET ikke forstå, hvorfor e-magasiner bliver ved med at bliver designet/layoutet som om de skal trykkes og læseren skal sidde med det i hånden. Det MÅ være traditionen i bladverdenen der gør det. Jeg håber da ikke, det er fordi, der er tænkt over det- og folket bag e-magasinerne er sikre på, at vi printer det ud. Det gør vi altså ikke! Så lav dog i stedet noget, der er til at navigere rundt i på min skærm- uden jeg behøver at blive rundtosset af at skulle zoome ind og ud for overhovedet at kunne læse, hvad i har at fortælle. Hvis i ikke magter selv at gøre det - så ansæt mig til det ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar