mandag den 8. april 2013

selvtillid eller manglen på samme

Min selvtillid er i bund for tiden. Det er uforklarligt egentlig. Måske hænger manglen på selvtillid delvist sammen med marts måneds mangel på sol. I hvert fald kan jeg håbe at april sender et ordentligt boost af glæde og propper min krop med styrke. Sammen med noget sol!



Måske er grunden til manglende selvtillid bare at jeg endnu ikke har fundet et job. Troen begynder at forsvinde. Jeg kæmper videre, men kunne godt snart bruge en smule held oven i hatten.

Jeg håber at april bringer glæde, selvtillid, sol, varme (jeg kan nøjes med 10 +grader) og frem for alt bare en enkelt samtale.


2 kommentarer:

  1. Åh ha, jeg krydser fingre for dig. Og så tror jeg i den grad også, at dalende humør hænger sammen med verdens længste vinter, som jeg føler denne har været.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)

      Det er rart at vide at der er nogen der hepper med på sidelinjen.

      Slet